Jesień 2020
Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka III
J.C.StaffPo niespodziewanym spotkaniu z Vouivre—uznawanym za wyjątkowo niebezpiecznego potwora—Bell Cranel, kapitan Hestia Familia, jest w szoku. Wbrew swojej złowrogiej reputacji, zamiast atakować, stwór wygląda na przerażonego, płacze i ucieka przed grupą poszukiwaczy przygód. Potwór, który przybrał postać wystraszonej dziewczynki, wzbudza w Bellu współczucie, skłaniając go do natychmiastowej decyzji o ukryciu jej. Ten gest łaski niesie za sobą poważne konsekwencje, które wkrótce odbiją się szerokim echem w całym mieście Orario.
Golden Kamuy 3rd Season
Geno StudioPo uzyskaniu enigmatycznych informacji o Asirpie od mistycznego wieszcza Inkarmata, niezłomny Saichi „Nieśmiertelny” Sugimoto wraz z kompanami – Genjirou Tanigakim i młodym Cikapasim – łączy siły z Otonoshinem Koito i Hajime Tsukishimą z elitarnej Siódmej Dywizji. Ich wspólna odyseja wiedzie ich ku lodowatym rubieżom Karafuto, a stamtąd w głąb mroźnych ostępów Rosji. Każda zdobyta poszlaka, każdy trop dotyczący miejsca pobytu Asirpy, napędza ich gorączkową pogoń.
Tymczasem Asirpa, nieświadoma dramatycznych wydarzeń, które rozegrały się w murach więzienia Abashiri, zmaga się z własnymi demonami. Dręczona wątpliwościami i konfuzją związaną z enigmatyczną przeszłością swojego ojca, znanego jako Wilk, decyduje się podążyć śladem dawnego przyjaciela, Kiroranke. Ich podróż wiedzie do kolebki Wilka, miejsca jego narodzin i dzieciństwa, w nadziei na odkrycie prawdy skrywanej za jego czynami. Jednakże, w cieniu tej wyprawy, Kiroranke wraz z mistrzowskim snajperem Hyakunosuke Ogatą, snują własne, mroczne intrygi.
Poszukiwania legendarnego skarbu Ainu wkraczają w nową, krytyczną fazę. Mimo iż kompletna kolekcja 24 wytatuowanych skór mogłaby stanowić klucz do odnalezienia zaginionego złota, rywalizujące frakcje uświadamiają sobie, że sama mapa jest bezużyteczna bez udziału Asirpy. Ta świadomość czyni z dziewczyny najbardziej pożądany „skarb” w tej bezwzględnej grze.
Sugimoto, przeczuwając narastające zagrożenie, z desperacją dąży do odnalezienia Asirpy. Jego misja nabiera charakteru wyścigu z czasem – musi dotrzeć do niej przed tymi, którzy w swej nienasyconej chciwości pragną wciągnąć niewinną dziewczynę w wir własnych grzechów i ambicji.
Ta epicka saga, rozgrywająca się na tle surowych, arktycznych krajobrazów, splata losy barwnych postaci w intrygującą opowieść o przyjaźni, zdradzie, ambicji i odkupieniu. Każdy krok tej podróży przybliża bohaterów nie tylko do mitycznego skarbu, ale i do konfrontacji z własnymi demonami, stawiając przed nimi pytania o cenę lojalności i granice człowieczeństwa w obliczu nieubłaganej natury i ludzkiej chciwości.
Haikyuu!! To the Top Part 2
Production I.GSzkoła średnia Karasuno, niegdyś znana jako „upadła potęga” i „nielotne wrony”, w końcu wzniosła się na wyżyny, biorąc udział w zawodach krajowych. Po imponującym zwycięstwie nad Akademią Tsubakihara w pierwszym meczu, teraz czeka ich największe wyzwanie – starcie z wicemistrzami poprzedniego Turnieju Wiosennego, Liceum Inarizaki. Sytuację dodatkowo komplikuje fakt, że będą musieli stawić czoła potężnym braciom Miya, co znacznie utrudnia Karasuno walkę o wygraną. Już na początku spotkania drużyna Karasuno zostaje oszołomiona przez głośne okrzyki fanów Inarizaki, ale dzięki wsparciu swoich wiernych kibiców odzyskuje wigor. Karasuno zaczyna nabierać tempa, skupiając swoją grę wokół Shouyou Hinaty, lecz nieprzewidywalne zagrania Atsumu i Osamu Miyi zadają niespodziewane ciosy, zaskakując przeciwnika. Wraz z rozwojem meczu napięcie między tymi dwiema drużynami tylko rośnie. Czy Karasuno zdoła pokonać Inarizaki i pokonać wszystkie przeszkody, które stoją na drodze do ich triumfu?
Jujutsu Kaisen
MAPPAYuuji Itadori, licealista o beztroskim usposobieniu, spędza swoje dni na zajęciach w Klubie Okultystycznym, gdzie wraz z przyjaciółmi bada zjawiska paranormalne, choć sam w nie nie wierzy. Wolny czas dzieli między szkolną rutynę a wizyty w szpitalu, gdzie odwiedza swojego schorowanego dziadka. Jego codzienność ulega jednak gwałtownej zmianie, gdy przypadkowo wchodzi w posiadanie tajemniczego, przeklętego przedmiotu.
Nieświadomie wywołując lawinę nadprzyrodzonych wydarzeń, Yuuji staje twarzą w twarz z przerażającymi Klątwami — istotami zrodzonymi z ludzkiej nienawiści i negatywnych emocji — po tym, jak połknął ów przedmiot, który okazuje się być palcem legendarnego demona, Sukuny Ryoumena, Króla Klątw.
Zmuszony do zmierzenia się z potężnymi siłami, które zagrażają światu, Yuuji odkrywa w sobie niezwykłe, niebezpieczne zdolności. Wkrótce zostaje przyjęty do Tokijskiej Prefekturalnej Szkoły Jujutsu, gdzie rozpoczyna swoją nieodwracalną podróż jako czarownik Jujutsu, wplątując się w starcie sił, które mogą zmienić losy świata.
Czytaj dalej
Gdzie oglądać Jujutsu Kaisen 2020 online?
Fani Jujutsu Kaisen mogą legalnie i bezpłatnie oglądać cały serial animowany na takich platformach jak animedesu.pl, Crunchyroll czy Netflix. Na animedesu.pl dostępne są zarówno wersje z polskimi napisami, jak i oryginalna wersja językowa z agielskimi napisami. Ta popularna platforma streamingowa zapewnia wygodny dostęp do najnowszych hitów anime, w tym wszystkich odcinków Jujutsu Kaisen. Ta forma stanowi doskonałą alternatywę dla nielegalnych metod oglądania, takich jak pobieranie anime niesprawdzonych źródeł.
Najważniejsze postacie w świecie tego anime
Oto przegląd kluczowych postaci w świecie Jujutsu Kaisen:
Yuji Itadori
Główny protagonista serii – na pozór zwyczajny nastolatek obdarzony niezwykłą siłą fizyczną. Jego życie dramatycznie się zmienia, gdy połyka palec Ryomena Sukuny, stając się „naczyniem” dla tego potężnego przekleństwa. Mimo posiadania w sobie złowrogiej istoty, Yuji zachowuje swoją życzliwą naturę i silne poczucie sprawiedliwości. Jego głównym celem jest pomoc innym i „zapewnienie godnej śmierci” potrzebującym.
Megumi Fushiguro
Poważny i utalentowany czarownik jujutsu, specjalizujący się w technice Dziesięciu Cieni. Może przyzywać potężne shikigami (istoty podobne do demonów) do walki. Mimo swojej pozornie chłodnej postawy, głęboko troszczy się o innych i ma silne poczucie obowiązku wobec ochrony niewinnych.
Nobara Kugisaki
Charyzmatyczna i pewna siebie czarodziejka, posługująca się techniką Voodoo z użyciem młotka i gwoździ. Łączy w sobie zamiłowanie do mody i zakupów z bezwzględnością w walce. Jej bezkompromisowa osobowość i poczucie humoru wnoszą żywiołowość do dynamiki grupy.
Satoru Gojo
Najpotężniejszy czarownik jujutsu na świecie, nauczyciel głównych bohaterów. Posługuje się zaawansowanymi technikami wykorzystującymi nieskończoność i przestrzeń. Mimo swojej ogromnej mocy i ekscentrycznej osobowości, jest oddanym mentorem dla swoich uczniów. Jego charakterystyczna opaska na oczach skrywa jego najbardziej niszczycielskie zdolności.
Sukuna
Znany jako „Król Klątw”, legendarna istota o niewyobrażalnej mocy. Jego duch przetrwał w formie dwudziestu palców, z których jednego połknął Itadori. Mimo, że dzieli ciało z Itadorim, Sukuna zachowuje własną, złowrogą osobowość i cele, stanowiąc stałe zagrożenie dla otoczenia.
Toge Inumaki
Unikalny czarownik posługujący się przekleństwami poprzez mowę. By uniknąć przypadkowego zranienia innych, komunikuje się głównie używając składników potraw z owoców morza. Jego zdolności sprawiają, że jego słowa mają dosłowną moc sprawczą.
Maki Zenin
Członkini klanu Zenin, która mimo braku energii przekleństw, kompensuje to niezwykłymi umiejętnościami fizycznymi i biegłością w używaniu broni przekleństw. Jej determinacja i siła charakteru pozwalają jej przezwyciężać ograniczenia i uprzedzenia ze strony własnego klanu.
Każda z tych postaci wnosi unikalne elementy do fabuły, a ich wzajemne relacje i rozwój osobisty stanowią jeden z najsilniejszych aspektów serii. Ich różnorodne osobowości i motywacje tworzą fascynującą dynamikę, która przyczynia się do głębi i złożoności świata przedstawionego w Jujutsu Kaisen.
Kami-tachi ni Hirowareta Otoko
Maho FilmW głębi lasu, z dala od cywilizacji, mieszka chłopiec imieniem Ryouma Takebayashi. Zafascynowany dość nietypowym hobby, hoduje różnorodne śluzowce jako swoje zwierzęta domowe. Mimo młodego wieku, wyróżnia się silną posturą oraz talentem do magii. Wszystko to jest rezultatem trudnych doświadczeń z poprzedniego życia, po którym trzej bogowie podarowali mu nową szansę na spełnienie jednego celu: cieszenia się pięknem życia.
Po trzech latach spokojnej izolacji Ryouma spotyka ludzi, którzy na zawsze odmieniają jego dotychczasowy los. Kiedy pomaga grupie żołnierzy opatrzyć rannego towarzysza, zostaje zaproszony do wspólnej wizyty u rodziny królewskiej w pobliskim mieście. Z entuzjazmem przyjmuje propozycję i wkrótce wyrusza na podróż, aby odkrywać rozległy świat poza swoimi leśnymi granicami.